Operosus Oy pitää toimintansa lähtökohtana yrittäjyyden perusarvoja

  • Asiakaslähtöisyys palvelualttiudella
  • Vastuullisuus mahdollistajana ja osaajana
  • Luotettava kumppanuus
  • Avoimuus, rehellisyys, rohkeus ja luottamus
  • Yrittäjähenkisyys
  • Erinomaisuuteen pyrkiminen
  • Jatkuva kehittyminen
  • Vahva sitoutuminen
  • Ammattimainen työskentely
  • Analyyttinen etevämmyys
  • Muutoksen hallinta ja uudistuminen
  • Teoreettinen työote käytännönläheisyydellä
  • Tuottavuus, vaikuttavuus ja tulokset
  • Tehokkuus, kannattavuus ja kilpailukyky
  • Iloa, huumoria ja paljon hauskanpitoa

Arvoperiaatteet

  • Asiakas, laatu ja luovuus kaikessa mitä teemme
  • Oikeus ja vapaus yrittää ja tehdä työtä.
  • Vastuu yrityksestä ja sisäisistä ja ulkoisista asiakkaista.
  • Vastuu työntekijöiden ja yritysten kehityksestä edistämällä yritysten toimintaedellytyksiä PAS Systemillä®.
  • Luovuuden valmius ja aktiivisuus ennakkoluulottomuudella – uusien ratkaisujen etsiminen ajattelun, käyttäytymisen ja toimintatapojen edistämiseksi.
  • Muutosvalmius, pitkäjänteisyys ja periksi antamattomuus tavoitteiden toteuttamisessa.

Arvotarina

  • Katse rohkeasti kohti tulevaisuutta
  • Professionaalinen johtaminen
  • Tavoitteellisuus, suunnitelmallisuus
  • Huippuosaaminen
  • Ammattimaisuus
  • Tiimihenki ja tiimityö
  • Sidosryhmät, kumppanuus
  • Asiakaslähtöisyys
  • Toimintalogiikka ja asiakaspalvelu
  • Edelläkävijyys
  • Usko ihmiseen ja inhimillisiin tekijöihin
  • Yhdessä tekeminen ja yhteistyö
  • Muutosvoima
  • Aikaansaannokset ja tulokset

Operosus antaa aikaa liiketoimintaosaamiselle

  • aikaa ajatukselle
  • aikaa luovuudelle
  • aikaa tulevaisuuden miettimiselle
  • aikaa toteuttamiselle
  • aikaa kehittämiselle, koulutukselle ja tutkimustyölle
  • lisäenergiaa ja voimavaroja
  • aikaa organisaatiolle (mallit ja rakenteet)
  • aikaa johtamisjärjestelmille (hyvä johtaminen ja taitava esimiestyö)
  • aikaa henkilöstölle (hyvinvoiva, osaava henkilöstö ja reilu työporukka)
  • aikaa asiakkaille (sisäiset ja ulkoiset asiakkaat, tutkimukset)
  • aikaa tuotepalvelukonseptille (menestystekijät ja merkitystekijät)
  • aikaa talouden hallinnalle (menestyslaskentamenu ja raportit)
  • aikaa markkinoinnille ja myyntityötaidoille (koulutus-, kehittämis- ja tutkimuspalvelut)

Lisäarvoa

Operosus Oy:n arvoa nostavat tyytyväiset asiakkaat, hyvä kannattavuus, toimivat prosessit, osuvat tuotteet ja palvelut sekä osaava ja vastuunsa tunteva asiantuntija-apu.